Trött torsdag + Weekend festival!

Idag var jag i skolan från klockan 9-13 och dagen gick nog rätt så snabbt! 
Det var många linjer som åkte iväg på läger där man skulle lära känna varann, men våran linje skulle inte dit! Det råkade vara så att alla mina vänner är på dom linjerna som åkte iväg så hade inte riktigt någon att hänga med i skolan men som tur var det en rätt så kort dag! :)
 
Efter skolan så var jag till stan och fick äntligen bytt bort mina två jobbtider när chefen var där på plats och var sedan och åt med Serafiina till hesburger, vilket var supergoott! och gav victoria's secret parfymerna som Sina beställt av mig från sverige till henne!
Kom hem sedan någon gång 3 tiden och somnade och vaknade ganska nyss! Så är rätt så trött och sliten nu då jag vaknade av att ena katten jamade som en galning..
 
Menmen! imorgon är det Weekend Festival ääntligen som jag har längtat! Planerna har ändrat väldigt mycket till och från och jag åker nu med William och Mamma och hennes kompis dit men åker ner till H:fors redan elva imorgon och William tar tåget själv senare!
Men mera om det senare! Ha en fortsatt bra kväll!


Tess    •  

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Jennifer    •  

Snygga skor!
sv:Tack

Anita    •  

Åh, gott !! :)

NATHALIE - Fashionblog    •  

Älskar skorna. Snygga och sköna. Perfekt :) kram

jonna    •  

ja, supergott!
tyvärr har jag inte kvar receptet, det va min kompis som hittade det :) ska se om hon har kvar det :)

Ninni - Vimsiga mamman    •  

Så snygga skor!

Moa    •  

ååh så snygga skor!!

milina.blogg.se    •  

snygga skor!

Ebba ♥    •  

Mums vad gott!!

JosefinsDream    •  

måste bara säga att din profilbild är helt SMASHING! ;)

Svar: Ååh tack, så glad jag blir! :D
Henrietta Nylund

Släpp taget. följ flödet    •  

Skitsnygga skor!! Letar efter något liknande men hittar inte på nåt :(

Flisan    •  

Så sjukt snygga skor :D

Catrine    •  

älskar skorna :D vilken god mat :) kram

ida foto. ♛    •  

låter som en bra dag! och härligt med Weekend Festival :D
sv; ja de var de verkligen!

Maja    •  

Snyggaste nike skorna, äger ett par själv och bara älskar dom!!! Super bekväma och snygga på samma gång!

Linnéa Pyrrö    •  

älllllska air forcen! har med ett par fast höga, skönaste

fashion    •  

Super gott!! :D

Sara Ekman    •  

snygga skor :)

Erika    •  

Hoppas du får en superbra helg då :)

Prietha    •  

Supersnygga skor!!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Men så skönt med en kortdag:)

Michelle Gawronska    •  

Älskar skorna!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!