Nytt inom skönhet

 
Vann dessa två + en liten Victoria's Secret påse från Sannasrum s instagram tävling! Det var ett jäkla ståhoj att få hem dom till mig men på andra försöket mellan Sverige-Finland så fick jag äntligen dom hem igår! Sjukt nöjd och dom doftar riktigt ljuvligt!
Isadoras nagellack i färgen ''Peachy Colada''! Hittade den färgen på @victoriasstil s instagram och blev helt kär! Så sprang runt i Helsingfors i helgen och letade efter den och hittade den till slut! Är såå nöjd med färgen och att den håller så länge! Har tvättat 3 hår sedan jag lackade dom senast och det har inte fallit bort något alls av lacket!
Har länge velat ha ett EOS läppbalsam men har verkligen tvekat med tanke på priset, men nu köpte jag en! (eller ja, det var William som köpte den!) Och har inte riktigt använt den än, men den doftar sjukt gott!
Nudie paletten från Viva La Diva! Det är ju en kopia av Urban Decays palett Naked, men mycket billigare! Det kanske inte är samma kvalité på denna palett men betalar hellre 17€ istället för över 30€ för Urban Decays! Smart också med spegel i paletten!
 
Det här är vad jag har fått eller köpt inom senaste tiden inom skönhet! Har köpt Nudie paletten för ett tag sedan och nämnt det här, men visade aldrig upp den så nu tänkte jag att jag hade chansen medan jag ändå skrev detta inlägg! :)


Susanna Maria J    •  

Älskar alla dofter från VS :)

chris    •  

åh victoria secrets luktar ju så gott!!

i s a b e l l a w l    •  

Har tänkt på att beställa en sådan palett fast ifrån Urban Decay .. så sjukt fina färger!!

Emelie    •  

Ååh så många härliga produkter! :D

angelica    •  

Nej, verkligen inte :)

Åh, älskar victoria secret! :D

mot plus    •  

härliga färger! ha en fin dag!

Johannana    •  

Jättefin blogg :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Alice    •  

sv: ja men precis! kom tillbaka sommar!!

riktigt nice saker! Jag har funderat på den paletten, men den fanns inte sist jag kollade inne i stan. Får kanske ta en sväng igen (:

NATHALIE - Fashionblog    •  

Vilka härliga produkter, de verkar himla bra :) kram

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Åh, den där VS har jag faktiskt inte luktat på tror jag :o

Viktoria Eriksson    •  

härligt! :)

Ninni    •  

Sv. tack :))

Åh vilken rolig vinst! Grattis :))

Släpp taget. följ flödet    •  

Alltid härligt med nya grejer! :D

Erika    •  

De VS produkterna luktar ju ljuvligt :)

milina.blogg.se    •  

vill också ha ett eos!

jonna    •  

ja, tyvärr är det ju så, men det är snyggt ändå :) hehe

det nagellacket verkar det vara fler som tycker om. Det är slut typ överallt, jag vill också ha det :)

Svar: Det är inte lika populärt i Finland så hittade det i ett varuhus :)
Henrietta Nylund

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt med en massa nytt :)

Pauline    •  

sensual blush <3

Ida - foto & häst    •  

åhhhh härligt med nytt inom skönhet, de är ju bäääst haha ;)
sv; visst är dem det! :')

MATILDA    •  

åh vad fin ögonskuggs plaett :D

Liborius    •  

kul med nytt:)

LINNEA    •  

MÅSTE MÅSTE införskaffa mig ett EOS lipbalm!! de luktar/smakar gudomligt

Maja    •  

Åh älskar verkligen VS produkter. Har 7 stycken just nu och vill aldrig att de ska ta slut, haha!!

fashion    •  

Har samma eos, vs och dom är så bra!! :D

MADDISENJ.SE    •  

Vilka härliga produkter

Prietha    •  

Sensual blush luktar så HIMLA gott!! Måste köpa den, åhh vill bara äta upp lukten :D

Jennifer    •  

Tack! vilken fin färg på nagellack :)

Jennisbeauty    •  

Åååh vilka fett bra köp! :) NUDIE-paletten älskar jag, har nudie one som är en kopia av Naked 2. Den där är säkert lika grym, så himla bra för sina pris. Kram!

Sofie    •  

Har också den paletten, haha! Den är super!

Sara Ekman    •  

Nice :)

Ida    •  

Åh jag älskar vs! Alla luktar så gott :)

Life of Johanna    •  

Grattis till vinsten :)

Svar: Åh tack! :)
Henrietta Nylund

Catrine    •  

va mkt fint :D

Catrine    •  

va mkt fint :D

Ebba ♥    •  

Åh vilka roliga inköp!! Älskar skönhetsprodukter :)

Miranda    •  

Har också Nudie paletten, helt okej tycker jag. Men hålls kanske inte hela dagen :/
Svar: Ahaa, det kan bra hända. Var ju inte där förra året, men enligt mej var det awesome för att vara min första Weekend Festival helg! :D

johanna    •  

ja, är så nöjd! åh, jag har också köpt nytt smink, så kul att fräsha upp sminkväskan :)

johanna    •  

ja, är så nöjd! åh, jag har också köpt nytt smink, så kul att fräsha upp sminkväskan :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!