Lite nytt

Köpte dessa saker när jag var inne på Asko med mamma och William för ungefär en vecka sedan!
Älskar verkligen glasen, sååå sjukt snygga! helt perfekta och sjukt billiga! De var 1.90€ styck vilket är typ 15kr!
Skålarna vilka det står ''chips'' på och en lite mindre där det står ''tacos'' på var på -25% och har redan 3 liknande i samma serie från förr! :) 
Dessa var även som en liten konfirmation och födelsedagspresent :)


Liborius    •  

så roligt med nytt:D

Anonym    •  

Vilka fina saker! Speciellt glasen :)

milina.blogg.se    •  

snyggt :)

MATILDA    •  

gud vad fint!! :D

Alice    •  

Riktigt fina!

♫♪ sandra    •  

fint!

Ellinor    •  

Fina!

SV: Jaa, ibland så är det faktiskt rätt så kul :D

NATHALIE - Fashionblog    •  

åh vad fint och bara älskar glasen :) kram

LINNEA    •  

sV; tack såå mycket! är riktigt nöjd :)

älskar skålarna!!

VERONICA - fashionblogg    •  

Herregud så mycket fint, åh vad roligt! :) Ha en fin kväll tjejen, kramar på dig!

Tess    •  

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Anita    •  

Fina saker !

Sara    •  

Shit så fina grejer!

Sara    •  

Shit så fina grejer!

G I N A ~    •  

Fina glas! :o vart handlade du/ni dom? ^^

Svar: Skrev att jag köpte dom på ett möbelvaruhus som säljer lite inredning också i Finland som heter Asko!
Henrietta Nylund

Michelle    •  

Super fina glas! :)

V I L M A L A ♔    •  

Vad fina de var :D

Felicia    •  

väldigt fina glas och skålar!

puss

Sara Ekman    •  

så fint :)

Ida - foto & häst    •  

superfint!!
sv; taack Henrietta ❤

Jennifer    •  

Tack!
Jag gillar glasen du köpt. :)

hjjonsson.blogg.se    •  

Älskar glas, så fina!

Amanda [SPONTAN]    •  

Så himla fina grejer! De där skålarna har jag gott och suktat över i en massa år så de lär lätt bli det första jag införskaffar när jag flyttar hemifrån ;)

johanna    •  

älskar också att köpa på mig glas, dedär var jättefina! KAP

jonna    •  

fina grejer :)
hoppas du har haft en bra dag!

emiza    •  

fina

Frida-Maria    •  

Ooh så fina!

rebecca    •  

Fint! :)

Julia    •  

Fina! Men vad är det tänkt att man ska ha i Tacos-skålen?

Svar: När man äter tacos så kan man lägga något i den t.ex. sallad eller nått sådant :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!