Konstens natt igår

Igår var det ju konstens natt i Vasa stad, men jag jobbade ju tills klockan 21:00 på kvällen så det blev inte så mycket "festande" för mig! 
Var med William en stund i stan efter att vi båda jobbat klart men sedan när allt stängde rörde vi oss mot hovrättsparken för att träffa lite folk! 
Vi åkte hem trötta efter jobb och gående omkring klockan 12 tiden på natten. 

Idag är det jobb för min del från klockan 11 på "morgonen" och sedan ska jag kanske ikväll till Mia med några personer men får se hur mycket jag orkar! :)

P.s. Jag har en design på gång nu som jag snart blir klar med och inom några dagar kommer lägga upp här på bloggen, så det blir lite kul med en ny design nu till hösten! :)

Hoppas ni alla har en riktigt bra dag!




Anonym    •  

fin bild på dig! längtar tills jag får se designen!

Ellinor    •  

Fin!

SV: Ja väldigt kul! :D

NATHALIE - Fashionblog    •  

Så fin bild på dig och vad roligt med en ny design :) kram

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

hjjonsson.blogg.se    •  

Spännande med ny design! :D

jonna    •  

tack :)
hoppas du har en bra fredag!

milina.blogg.se    •  

ska bli kul att se designen :)

Anita    •  

Vacker du är !

Svar: Ååh tack! :)
Henrietta Nylund

Sara Ekman    •  

fin :)

Svar: Tack fina du! :)
Henrietta Nylund

Åsa    •  

Fin :)

Sv: Ja det var det verkligen!!
-Tack :)
Kram

Kelly    •  

Vilken fin bild :)

Kram

Svar: Tackar! :)
Henrietta Nylund

Alice    •  

Vad mysigt!
och vad roligt med en ny design!

Jennisbeauty    •  

Fin du är! :D

Svar: Åh tack!
Henrietta Nylund

Viktoria Eriksson    •  

Fin du är :)

Pauline    •  

fina du!

Svar: Åh tack!
Henrietta Nylund

Jonna    •  

Fina du!! Jag har precis kört igång en tävling på min blogg, så kolla gärna in och delta! Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!