En lite jobbigare onsdag

Mys med Lilla My igår på morgonen & gårdagens outfit.
Hej på er! Idag har jag ett ganska långt jobbpass, från 14-22 vilket är 8 timmar och förstår inte hur jag kommer klara av det så trött och slö som jag är idag!

Igår var jag bara hemma hela dagen, gick faktiskt inte ut genom dörren före efter midnatt då jag skulle till William. 

Nu börjar jag känna lite stress över det att skolan börjar snart när alla lägger upp bilder och texter på alla sociala medier om hur de njuter av de sista sommarlovsdagarna... Men kommer dock bli kul att börja i en helt ny skola med nya människor och möjligheter! :)

Vad ska ni göra idag?






Pauline    •  

vilken söt liten katt

☆Z I N J A☆    •  

det kommer nog bli skitkul att börja gymnasiet:D

milina.blogg.se    •  

så söt hon är!

Elin    •  

Söt :)

Fashion Safari    •  

fin outfit! :)

Alexandra - Lakeyours    •  

Så söt misse!

Åsa    •  

Fin du är :)

Sv: Tack!
Kram

Anita    •  

Den där katten alltså... Så jäkla söt :D

Anonym    •  

fin outfit och söt katt :)

Pauline    •  

å så söt kisse!

Anonym    •  

såå söt kissemisse :)

Tess    •  

Åh, vilken söt katt! :D Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!