vitamin well vatten

Hade helt glömt bort att skriva om att jag hade fått hem av världens bästa vitamin well i finland en låda fylld med en massa vitaminvatten! blev så lycklig och det gjorde min dag så mycket bättre! har inte hunnit smaka på alla ännu men de jag redan har smakat på var riktigt goda! 


Berta K    •  

Åh, dem är så himla goda!

VERONICA - modeblogg    •  

Åh bästa drycken ju! Guuud så gott :) Vad roligt! Ha en underbar dag fina du, kramkram.

Sara Ekman    •  

Mums :)

MADDISENJ.SE    •  

Åh härligt, älskar deras vatten

Michelle    •  

Oj, kul!! :D

sv: Tack! Ja, jag tycker detsamma! Och det är ju väldigt dumt att lägga ner sin energi på att "hata och vara negativ".

Svar: ja det är ju det! de som hatar och mobbar någon är ju högst antagligen avundsjuk eller bara själv mår dåligt över något!
Henrietta Nylund

Sofi    •  

Jo riktigt, vi är åt varsitt håll helt enkelt:)
Å varför har du fått så många vitamin well?:)

Mirjam Wallmark    •  

Åh, det är så gott! :) kram

Nathalie    •  

Åh nice dela med dig haha!

Lilla Lii    •  

Älskar deras vatten!
Det här kanske är en liten konstig fråga, men jag ställer den iallafall! Hur fick du hem dem? :o Jag har sett jätte många som har fått vitamin well leveranser men jag förstår aldrig hur. Jag vill också ha! :( Haha!

Svar: Popcorn är gott ja! Lyllos dig som gillar naturella riskakor, det gör inte jag, men jag önskar att jag gjorde för de innehåller färre kalorier än de med smak!:)

B R O W N S U G A R    •  

muuums!

Linda    •  

grymt ju

Thea i twee    •  

Älskar dom!
Sv: tack så mycket :D

Josephine - Living in London    •  

Sv; Åh, tusen tack! :D

Erika    •  

De där är supergoda!

sv. Eller hur :)

Afrodite Edreflo    •  

men åh vad gott, älskar vitamin well :D

Kashma Izat    •  

Alla pratar om dem! Är det bara vanligt vatten fast med vitamin i?

Svar: huvudsakligen ja! det är smaksatt vatten med olika smaker och de innehåller inga tillsatsämnen men en massa vitaminer och andra bra ämnen! i sverige har ni ju också såna som är sötade med stevia och har noll kolhydrater :)!
Henrietta Nylund

Ebba Axelsson    •  

Men gud så gott!!:D Avundsjuk!

Fanny    •  

Vad gott! Hur fick du dem? :D Skulle du vara sugen på att göra ett bloglovin-byte? :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!