senaste från min instagram

 
mina fyra senaste instagram bilder!
följ gärna min instagram @itsettabitch !
gilla några av mina bilder så gillar jag några av dina :)


eleni    •  

åh vad kommer bueno glassen ifrån?

Svar: det är väldigt många som frågar det haha! hittade bilden på tumblr, vill sååå gärna smaka på den!
Henrietta Nylund

Katta    •  

Hej!
Nu är vinnaren av veckans blogg uppe på bloggen , kolla in om det var just DU som vann :D Stor kram.

Sandra Sjödén    •  

Är det dina hundar? Så söta! :)

Vad roligt att du bor i en stad som heter Vasa, jag bor i en by som heter Väsa! :)

julia    •  

snygga skor :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!