7 rädslor

Jag är rädd för...
 
  1. Att misslyckas
2. Att min mamma skulle dö
3. Att jag skulle tvingas jobba med något jag hatar
4. Att mista någon nära mig
5. Att bli jagad
6. Att inte vara lycklig i framtiden
7. Tandläkare


Catrine    •  

jag är oxå rädd för 1,2,3,4, o 6! ibland får jag sån jäkla ångest över det... dumt nog :)

Cecilia    •  

SV; Åh, ja den var så bra! När ska du se den då? :)

Cecilia    •  

SV; Jaha, du bor i Finland? :D
Vad kul! Du kommer garanterat gilla den :)

Anonym    •  

Är också rädd för det mesta av det där!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!