nya saker

Min nya tröja från bikbok och min nya sport-bh från nike! 
Är riktigt kär i båda två! älskar bikboks material på alla kläder och nike sport-bhn var skönare än jag trodde!


Isabelle    •  

Snygg tröja!

Svar: tack! visst är den? :D
Henrietta Nylund

Isabelle    •  

Sv: Mitt favoritlakan haha!

Nathalie    •  

Snyygt! Måste också införskaffa mig ny sport-bh!

Svar: rekommenderar verkligen nikes! så skön var den!
Henrietta Nylund

Erica    •  

Ska köpa en sport-bh jag med sen när jag har råd! :)

Svar: rekommenderar isåfall en nike! dom var riktigt sköna och snygga!
Henrietta Nylund

milina.blogg.se    •  

snyggt!

♫♪ sandra    •  

nice!

mina - it's my time to shine!    •  

sv: ja, riktigt gott :)

V I L M A L A ♔    •  

Vad fina dem båda var hihi, behöver också ny sportbehå :( kram på dig

Svar: tack så mycket! rekommenderar då en nike verkligen, såå skön!
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!