löshår från mizzy.se!

 Löshår rakt 5 Clip on dip dye - Svart & Vinröd Löshår rakt 5 Clip on - Mörkblond/Ljusbrun #27/613
LÖSHÅR MED DIPDYE / SYNTETISKT LÖSHÅR
En sida som säljer väldigt billigt både äkta och syntetiskt löshår är Mizzy.se!
Har kollat lite på vad de har för olika slags löshår men dessa gillade jag nog mest! De två löshåren på bilden ovanför är syntetiska och kostar endast 199 kronor med gratis frakt! och det bästa är ju att frakten bara tar 1-2 dagar! 
Löshår passar ju egentligen vem som helst, om man vill ha längre hår eller tjockare hår så är detta perfekt för dig! 


Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Fina :)

sv: Ja, det där är ju en svår fråga. Hur man än gör så kan det ju ändå fuskas, som med facebook som har åldersgräns men hur många barn under 13 ser man ändå inte på facebook?
Jo, men det tror jag nog att den gör :)

ll    •  

jo de e sant!

V I L M A L A ♔    •  

omg så fräckt, älskar löshååårå! :D kram

VICTORIA    •  

Lust med ett bloglovinbyte? :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!