Klarblått vatten

Vaknade upp 7 i morse och förde med resten av familen Benjamin till flygplatsen, åkte till nått ställe 1 timme ifrån Malaga där det var klarblått vatten (som man tyvärr inte ser så tydligt på bilderna) och gick omkring och tog bilder.
Fick även i slutet besök av ankor/änder som var riktigt snälla och söta och så matade vi dom med bröd!
Redan klockan 11 var vi tillbaka vid huset i Fuengirola och just nu ligger jag och solar vid poolen!








Johanna - A dream as a model ♥    •  

fina bilder :D

sv: Åh tack!! Det är du med :D

Anita    •  

Vilka fina bilder ! :)

VERONICA - modeblogg    •  

Vackra bilder tjejen! :) Otroligt fina. Ha en toppen kväll och hoppas din dag vart grym, kramkram.

Kelly    •  

Vilka fina bilder :D


Kram!

maria at inredningsvis    •  

ÅHHH vilka härliga foton...min själ njuter :) hoppas att ni har en lika solig Valborg som här i GBG.

Ny post ute...Mega-REA på inredning & kläder :)

Ha en fin vårhelg :)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Svar: Tack så mycket, vad roligt att höra! Ja det hade vi verkligen i Spanien! :)
Henrietta Nylund

maja alshorn (eey)    •  

såå gött med bränna! :D

Svar: Ja eller hur :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!