inspiration: tattoos

Har kollat igenom lite bilder på idér på tatueringar och jag tycker att det är såå många fina tatueringar man hittar!
Då jag lagar tatuering/ar så vill jag göra någon som betyder riktigt mycket för mig och något som jag inte kommer ångra med åren! Vill ha något simpelt och helst på något litet mera gömt ställe!
white ink tattoos är också sjukt fina enligt mig då man inte ser dom lika mycket som de vanliga!


Nelly    •  

Så fina tatueringar! ^^

Johanna    •  

Skulle också vilja göra någon liten meningsfull tatuering, så snyggt! Kram

Julia JPhotographs    •  

Du är underbart söt!

sera -    •  

Åh, jag med! Älskar tatueringar och längtar tills jag också får en betydelsefull! Men vill ha en halv synlig, kanske halsen.. ja vad vet jag haha :D jo white ink tattoo's är sjukt snygga!!

Emelie    •  

Tack så mycket! :D
Älskar tattoooooos, men man måste hitta något "eget". Inte göra saker bara för att det är fint. :)

V I L M A L A ♔    •  

Åh jag vill också ha något typ citat eller litet.. Något som betyder hehe kram

Julia    •  

Den med enhörningen var ju jättesöt!

Känner likadant som dig, vill ha en tatuering som inte syns så mycket och gärna med white ink. Varje gång jag funderar på det börjar jag med en optimistisk inställning, tänker att jag ska kunna fundera ut ett ställe där tatueringen verkligen bara syns när jag själv vill det, men kommer alltid till slut fram till att det enda stället som kan döljas i alla sammanhang är under fötterna ... Det känns inte riktigt värt att göra en tatuering under fötterna.

J o j z y ♛    •  

Ääälskar tatueringar! Vill så gärna haaaa, men vet inte vad dock :( hahaha!

SV: Awwww tack! :')

B R O W N S U G A R    •  

Snyggt!

alexia    •  

Älskar verkligen enkla tatueringar men som samtidigt verkligen betyder något. Jag ska tatuera in en liten svala bakom örat i vitt bläck när jag fyller 18 :)
Svar: det är bara att stretcha ca 10-20 minuter varje dag så är du också snart nere i spagat :)

Svar: Ja det gör jag med! vad betyder den för dig?:)
Henrietta Nylund

VERONICA - modeblogg    •  

Åh så mycket snyggt, älskar verkligen tatueringar och vilken inspo-bomb du släpper! :) Gillas starkt! Ha en underbar kväll fina du, kramkram!

Svar: Tack så mycket! blir väldigt glad av dina fina ord :)! ha en riktigt bra dag du med!
Henrietta Nylund

anna    •  

himla fina tatueringar! :)

Maria Linnea [Foto&Vardag]    •  

Den fjärde tatueringen är helt underbar! Skulle vilja ha den på handleden! :) Men jag får nog drömma vidare, haha :D Vilken skulle du vilja ha?

Svar: ja visst är den! vet inte riktigt, finns så mycket fina och vill verkligen ha någon som jag inte ångrar och som betyder nåt för mig!
Henrietta Nylund

Maolion    •  

Åh, vad fina! Fjädern var helt underbart :D

Josephine - Living in London    •  

Åh, så fin! Jag håller själv på att planera mina tatueringar :)

Lost - Mylifewiththem    •  

Vill du bara ha en eller flera?

Svar: Antingen skulle jag vilja ha några enstaka eller så riktigt många, men tror det lutar mot några enstaka som betyder nått
för mig :)'
Henrietta Nylund

MARIA - mode, outfits & inspiration    •  

Snyggt!

linah brown    •  

de är såå fint:D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!