inspiration: sommar

Sommaren närmar sig nu och jag har hittat lite inspirerande bilder från weheartit.com! 
Är sååå taggad till sommaren och såklart också till spaninen dit det är mindre än två veckor kvar till!
Någon annan som längtar lika mycket som jag?
 


Fell    •  

Åh, jag längtar sååå mycket till sommaren!!

Anita    •  

Fina bilder :D

marina    •  

sv. Tack så himla mycket! :)

Längtar också! Möjligtvis inte just till sommaren, utan att våren och värmen ska komma igång på riktigt!

Pauline    •  

så härlig inspo!

Twiggy Lundberg    •  

JAAAA! Värmeeee...!

Emelie Johansson    •  

Hej! Just nu har jag en tävling där man kan vinna en valfri bikini från To Die For, var gärna med! Tävlingen avslutas ni på fredag! Direkt till tävlingen: http://sdotter.vionno.se/tavlingar/vinn-en-valfri-bikini-fran-to-die-for/

Ha det bra!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Sommar♥

MALIN    •  

svar: vad roligt att du tyckte om det! haha eller hur, känns som att hela bilen lyfter! har du körkort? du är ju bara 15 år :)

♫♪ sandra    •  

härliga bilder!

Svar: tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

MALIN    •  

svar: jaha! nej det har jag aldrig sett ;) vad roligt! hur länge har du haft det?

♫♪ sandra    •  

- me 2!

MALIN    •  

svar: visserligen har dom det kanske ute på landet men det kallas epa-traktor istället isåfall :) vad roligt! själv tog jag körkort (för bil) för en månad sedan igår!

marina    •  

sv. :) Det förstår jag. :)

aina [fotoblogg]    •  

Så härliga bilder :)

V I L M A L A ♔    •  

Åhh jag längtar så otroligt megamycket, nu får sommaren snart komma :(

Svar: jaa, det gör jag med! tycker också sommaren kan ta och skynda på lite nu!
Henrietta Nylund

fanny    •  

Sv: Tack så mycket!! :))

Lollee    •  

Åh sommar.<3

milina.blogg.se    •  

fint!

---
Jag har en giveaway på bloggen där du kan vinna ett valfritt plagg ifrån Evasunderkläder! Det enda du behöver göra är att kommentera "Jag är med" samt en länk till plagget du skulle vilja vinna! Var gärna med! :)

PINKPIERCINGS.se    •  

svar: JA det va ganska skönt, ah jag hatar att få tillabaka feber när jag väl blivit av med den.

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Härlig inspo!

Nelly    •  

Härlig inspiration - vill också ha sommar nu! :/

Alexia    •  

Åh så underbart! Vill ha sommar nu!!!!
Svar: Hur länge har du käkat ppiller då? :) Jag har tagit i ett år, och har inte tänkt på det förrän nu att det kanske är dags att byta sort hahah :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!