idag är det min dag

 
Idag har varit en riktigt bra dag för mig! den började lite segt men nu är allt riktigt bra!
idag har jag hunnit äta thaimat med mattegruppen, byta till sommardäck, fara på powercore fortsatt av vanligt gym med Emilia, få ett riktigt spännande mail, köpa nya snygga muggar från lexington, ge rosor och choklad till vår mattelärare, få veta att jag har fått 10 i betyget i hälsokunskap, vilket är min första 10 i hela mitt liv! 
Så idag har varit riktigt bra för mig, bästa dagen på riktigt länge! massa småsaker som har gjort mig sååå glad :)


Emma Svensson    •  

Så härlig blogg! :)

Svar: Åh tack så jättemycket fina du! :)
Henrietta Nylund

Denise    •  

Åh vad härligt att ha fått en sådan bra dag! :D

Svar: Ja visst är det :)! inte ofta jag har såna dagar faktiskt !
Henrietta Nylund

Tess    •  

Grymt fina koppar! :) Kram

Svar: Ja visst är dom! är såå nöjd!
Henrietta Nylund

Mirjam Wallmark    •  

Åh så fina koppar! ♡ kram

Svar: åh tack, visst är dom? :)
Henrietta Nylund

julia    •  

fina muggar :)

Svar: Tack så jättemycket! visst är dom verkligen!
Henrietta Nylund

Ida Lindborg ♡    •  

Åh vilka fina! :D

Svar: Ja visst är dom ! är såå nöjd att jag äntligen fick dom :)
Henrietta Nylund

Ida Lindborg ♡    •  

Sv: hihi ja det förstår jag verkligen! de skulle min mamma gilla med ;)

MARIA - mode, outfits & inspiration    •  

Åh de där kopparna är så fina! Vad kostade de? :)

Rebecka    •  

SÅ fina!

Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!