Härlig utsikt!

Godmorgon alla fina!
Så här är utsikten från mitt och Williams rum i Spanien, vi har utsikt över hela Fuengirola och på vänstra sidan också hela Mijas! man ser också nästan över till Afrika härifrån! 
Hade inte med min telefon någonstans igår eftersom vi var på marknaden de håller på tisdagar så man blir lätt bestulen och då blev det inga bilder eller något blogginlägg! 
 


Alexia    •  

Åh vad mysigt att vara i Spanien!!
Vi har hus där verkligen bästa! :) Har ni det varmt?

Svar: ja det är det verkligen! åh vad kul, vill också ha hus här! jodå, har varit lite dåligt väder några dagar men nu är det riktigt stekhett och härligt!
Henrietta Nylund

Sabina    •  

sv: Hihi tack! Jaa det är verkligen svårt ibland, men om man vill så går det :D

Åhh härligt!!

Anonym    •  

verkligen fin utsikt½!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!