fin vårjacka

Länk till jackorna HÄR
Har sett att det är rätt så många som har en sån här jacka från lindex och jag tycker att de är väldigt fina och simpla och skulle verkligen själv kunna ha en! söker just nu som en galning efter en vårjacka så snart blir det nog kanske en sån här om inte jag hittar en sådan som jag exakt vill ha! 


s a r a h m o b e r g    •  

Snygg :) Skulle också behöva en vårjacka :P

Vill du göra bloglovinbyte? ^^,

Felicia    •  

Väldigt enkla och fina!

puss

Izabella    •  

Fin blogg du har!:)
Kram

Maolion    •  

Snygga :)

Lydia    •  

Åh så fina!!

Svar: Ja eller hur! :)
Henrietta Nylund

JUNITJEJ    •  

Kanonfina!

Jessica    •  

Så snygg :)

anna    •  

fina!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!