1 topp 2 färger

SVARTA HÄR / VITA HÄR
Kikade lite in på nelly.com's rea som vanligt och stötte på denna toppen som var riktigt fin i båda färgerna!
Vilken färg tycker du var snyggare? 


Josephine - Living in London    •  

Sv; Tusen tack :)

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Så fint linnet va. Glad påsk :)

Svar: ja visst är det! tack så mycket!ha en glad påsk själv!
Henrietta Nylund

Rebecca    •  

snyggt :)

Erica    •  

Svarta, tror jag. Fast jag brukar gilla svart mer än vitt rent allmänt... :)

Emelie    •  

Riktigt snygga båda två, men jag gillar nog den svara liiite mer ^^

Isadora    •  

Båda är snygga!
Glad Påsk på dig förresten! :)

Celine    •  

Så snygga!

Sös    •  

Åh den svarta var hur fin som helst!

Svar: Ja visst var den! den vita var lite mera somrig kanske men svarta var förövrigt fin!
Henrietta Nylund

Anonym    •  

fina dom var skulle inte tacka nej till dom










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!