pusspuss ja lovar ja ringer dej

Tumblr_lxt120vsx91r67w2xo1_400_large
ida vaja i skolan. noshit sherlock. had lite eget kul på kemi o satt o ritanån potatis på borde såm så ut som forever alone o sen rita arthur nå gubbar på mina fingrar men di ha böri fa bort nu. so sad. iallafall imoron ska ja va me emmi o får trolitvis en iphone imoron då också. vi ha reservera lr hu man nu en säger iphone ti mej o mamma i sonera redan så ska byt abonemang o sådär. nåja långt inlägg pusshej.











Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!