whoops

ojdå ! glömde att vi slutade skolan extra tidigt idag så slutade klockan 1 idag ;D
men iallafall, har just kommit hem efter att ha varit och kollat på nån ny hylla till mitt rum och ett skrivbord, ska köpa en hylla imorgon eller i övermorgon och ska måla rummet rosa&vitt idag eller imorgon :)



JOZ♡    •  

Tja! Skulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om bloggen? Bra/Dåligt? Skulle du komma tillbaka?



Ha en jätte bra fredag :) kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!