Svar

Amanda om sthlm nästa vecka!:
Alltså hadu flytta redan elr e de ditt gamla rum ni renoverar? :D



sv: ja alltså ja renoverar mitt eget rum int ha vi ennu köpt någo hus/tomt ennu int :D men ja, jag har ju inte det finaste rummet just nu så ändrar om nu, ha haft de som planer länge men de ha aldrig blivit av :)


EMMAS!    •  

sv: haft en bra dag?:D

EMMAS!    •  

sv: samma här :D gjort idag? kram

Bea    •  

Okej jaa men jag gillar den mycket i alla fall :D ! Har du några planer till helgen, händer det något kul :)?? Om du undrar så har jag bytt namn från modelbea till svettlukt.se :) !



KRam BEa :)

JOZ♡    •  

sv: Tack, va glad ja blir :D

EMMAS!    •  

hehe okej varit med marcus =) kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!