prov!

fick veta igår att jag har prov idag i historia så satt hela kvällen och läste på prov. aja men provet gick väl helt bra och hoppas på att få iallafall godkännt :D menmen, vad händer i helgen? jo har typ planerat att vara med Sina på fredag och försöker att slippa på lördag till gymmet kanske? men iallafall, har tydligen prov på fredag i biologi så ska fortsätta träna på det! p&k


Bea    •  

Det låter bra :D !

Jag ska plugga och jobba.. Tenta på Måndag så det blir inte så jättemycket fritid. Men ska i alla fall kolla på Idol på Fredag! Tittar du på det?? Min favorit är Robin haha :D !!



Kram Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!