para paradise

Tumblr_lurz80xqbw1qdtf82o1_500_large



elsa!!♥    •  

aw sööt elefant!:D<3



Jodå<3

Bea    •  

Okej vad mys :) !

Jag skulle egentligen gått till Amba på bloggeventet, men jag vad så trött och sliten efter träningen så det gick inte :/ .. Men det kommer fler gånger :) !

Idag jobbar jag, jobbar alltid varje söndag. Har du också något som du alltid gör på söndagar?? Typ kollar på tv och slappar :D ? haha jag vet många som gör det (; Typ som en avslappningsdag!

EMMAS!    •  

sv: hihi ja :D allt bra idag? kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!