Happykid!

YES fick 9- i historia provet ohgod så happy !:D förra fick jag typ 6 i hehe oops men iallafall är skitnöjd med vitsordet för att ha fått veta dagen före att vi har ett prov och satt och övade hela dagen! men iallafall. imorgon → STHLM! taggatagga!
weheartit


Emelie - EMMIQ , Frisör & Vardag    •  

sv: Jag ska fira jul med min familj på förmiddagen på julafton och på kvällen firar jag hos pojkvännen med hand familj :) Själv ? :)

vvendelaaah    •  

Sv Tack så mycket:) Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!