hahaha!

Ja ska bara sej att ja bryr mej int ett skit om nån feg gris vågar kommentera skit på min blogg? so what om låten e gammal? så e din mamma o o henne lyssnar du endå på? :) liksom ja bryr mej int om låten e från 2001 elr när den e gjord fö ja lyssnar på de ja tkr om! o btw e Cinema under 1 år gammal så fattar int va ni har o klaga på?  o nä ja tar int åt mej någo va ni sejer fö ni kan int stå för vem ni e, de e bara patetiskt att ni orkar kommentera anonymt och ännutill då int våga laga sitt eget namn dit?¨
LOL!!!


Bea    •  

Fint inlägg :D !

Åh vad jobbigt att helgen är sluut snart haha.. Och jag som har tenta imorgon, kul? haha nej. Hoppas du får en bättre start på dagen imorgon, typ sovmorgon kanske.. Har du det :D ? De vore ju sjukt skönt i alla fall! KRamkram!

Jenni    •  

Sv; Tack! E de sant att du ska ti borgare?

bea    •  

jag fattar inte personer som är knäppa i huvudet och försöker att kommentera elaka saker, helt sjukt onödigt bara. Jag förstår dig :) !

Hoppas du får en fin dag, för jag tycker din blogg är bra i alla fall!!



KRam BEa

Mamma till Freja    •  

Hej! :) Va gärna med i min tävling om dagens blogg

http://sense.webblogg.se/2011/november/vill-du-bli-dagens-blogg.html

Ha en bra dag. Kramar!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!