baby Im falling for you

6-b4e2a78a3c2de42bba5fb561dc0da3c8_large
weheartit


Bea    •  

Jaha okej :) !

Jag tränade igår, det gick inte bra alls för jag var så trött och sliten.. sen så trodde jag att jag tappat bort en grej som var värd tusen kronor men hittaade den i min jacka imorse!! Haha tur va? Det gjorde hela min dag idag :D !

Har du tappat något någon gång och sen hittat det? Man blir så glad då haha!



KramKram!

Bea    •  

Fint inlägg :) !

Hur är det med dig idag? :)

Kram Bea










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!